måndag, juli 07, 2008

Nu har jag bestämt mig!!!

Nu lägger jag ner den här bloggen med allt vad det innebär! Tycker ändå att den varit både rörig o osammanhängande.

Däremot har jag bestämt mig att starta en ny... hm... vad det tjänar till??? Ja, det får väl tiden utvisa! Tänkte kategorisera upp den lite mera jämfört med denna... få se om det kan vara nåt'!

Länken till den nya är följande: http://sonja1969.wordpress.com/

Jag kommer inte att radera denna bloggen - än... bara så ni vet!

På återseende - eller?

*Sonja*

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei Sonja, så kjekt at du fortsetter blogging din ;) Den nye linken er herved lagt til. Gleder meg til å følge deg videre!

Ha en strålendes fin dag ;)

*klem*

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger