tisdag, juni 17, 2008

Att vara...

...eller inte vara med blogg???

Det är frågan det....

4 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei Sonja, ønsker deg & din familie en god søndag! ;) Håper det står bra til med dere.

*klem*klem*klem*

Anonym sa...

Ja nu ser jag ju det... och precis som jag skrev i mailet så förstår jag. Ibland känner jag precis likadant.

Ha det bäst min vän ! Vi fortsätter hålla kontakt ändå ;)

Kram Kram

Anonym sa...

Tack så mkt. :)

Och GRATTIS till dig också, hoppas du haft en bra dag.

Pia sa...

hej! Har du bestämt dig snart eller? Jag vill ju att du ska ha kvar den, men det är ju du som måste skriva. Springer här inne och kollar varje dag efter ett nytt inlägg ändå. :-)

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger