torsdag, juni 05, 2008

Lite av varje o lite till...




Hej alla - som nån' gång kikar in eller förbi här! Min lust att skriva har väl inte direkt infunnit sig på det senaste o det har väl haft sina förklaringar och har än kan man väl säga. Men det är o andra sidan en historik som inte hör hit.
Så mycket scrappat har det inte heller blivit, men o andra sidan så inbjuder inte den här ljusa årstiden inte riktigt till det på samma vis som på den mörka halvan av året - både på gott o ont:)
Men jag har iallafall hunnit med både Scraproom's sista träff för säsongen och ett par tillfällen med scrapping med goda vänner:)

Helgen som precis har varit, avverkade vi ett 30-års firande hos Pia!
Det blev livat o glatt må jag säga - goer mat o trevligt folk o kuliga lekar som inbjöd till många skratt o diverse fysiska aktiviteter:)
För en gångs skull hamnade jag o mannen på samma bild med vilket inte händer för ofta:) Visst ser det ut som ett härligt familjeporträtt, hehe...

Festen där var barnfri, så pojkarna sov över hos goda vänner till oss o det var inget dom hängde läpp för kan jag ju säga:) Där hos dom blev det bad på stranden o pizza på kvällen!
Dagen efter då vi skulle plocka hem dom hamnade vi faktiskt på stranden igen - allihopa:) Lite oplanerat, men ack så skönt:)
Jag är ju ingen strandänniska alls, men med lite trevligt sällskap o glada barn så fixar man det med:)
Ungarna älskar att bli nergrävda i sanden - det blir ganska så coola bilder då med när bara huvudena sticker upp:)


Idag ska vi faktiskt på studentfest - i Malmö 'as a matter of fact':) Min kusins dotter är det som tar studenten dagen till ära! Så nu ska jag iväg o fixa blomsterkvasten Arne, så att det blir gjort:) Bildbesvis kommer senare:)

Tjingeling *S*

6 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Nydelige LO's Sonja!!! Ser det har vært rolig på bloggfronten din, håper det står bra til med deg & dine i varmen *klem*

Så herlig fest da, det der er jo bare en klassiker som får folket skikkelig i fnisehumør da - moro ;)
Og jeg har samme "problemet" som deg, nesten ingen bilder av sambo & meg sammen!!

Kos deg - nyt sommer'n kjære venn!

Pia sa...

jättefina layouter. Gillar dina blomstercirklar!! Härliga foton med, tack för en trevlig kväll förresten. :-)

Storstadslivet efter 40 sa...

Underbar är verkligen underbar och vilket trevligt familjepoträtt

Anonym sa...

Roligt med ett nytt inlägg hos dig vännen !

Så det är sådär ni ser ut numera... hi hi hi hi!!! Sååå söta ni är :) Verkar som festen var kul och det är ju huvudsaken.

Härliga bilder från stranden.

Snart är det födelsedagskalas där hemma... jag har inte glömt... Frågan är bara om jag kommer ihåg det rätt dag ;)

Kram Kram

Anonym sa...

Glad midsommar till dig! Du bara gör så fina layouter!

Rasofiel sa...

Vad underbara LOer ni scrappar. Jäg är evigt fan!!! love*vyanmica

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger