söndag, mars 02, 2008

Helgavslut i scrappingens tecken:)

Ja, man skulle kunna tro att jag inget gör mer än o scrappar om dagarna... men o andra sidan så vill jag plita ner det jag tycker är trevligt o positivt - hushållsbestyr o andra tråkigheter fyller ju dagarna o veckorna ändå oavsett vad!

Så i fredax var det återigen dax för månadens träff på Scraproom - varför missa den?:)
Jag får inte våldsamt mycket gjort, men det är trevligt o komma hemifrån o träffa likasinnade tokstollar:)
Nästan 3 lo's fick jag gjort denna kväll... det är ju inte det att jag f.t har ont om foton, snarare tvärtom:) Framkallade ju 532 st på Elgiganten nyligen för 19 öre styck:) Så jag har o göra ett tag om man säger så... !


Dagen efter - tro det eller ej - så åkte jag till nästa scrapträff, även den i Hbg! Denna var privat anordnad på Planteringen! Har varit med en gång förut o det var jättetrevligt - bra lokal o trevligt upplägg:) Sen kostade det bara 30kr så det ska man väl kunna unna sig utan att få dåligt samvete:) 3 st lo's fick jag gjort denna dag och det är jag nöjd med (fortsatte lite hemma framför tv'n med, tillsammans med resten av famljen). Så här blev dom iallafall...


Direkt från träffen körde jag förbi Busfabriken o plockade upp mina grabbar som varit där på kalas, likaså blev det en snabb sväng in om affären innan vi äntligen kom hem o kunde ha lite lördagkväll ihop framför tv'n:)
Hade mina scrapsaker i närheten, lite rödvin o kött o pommes hade mannen åstadkommit o vi fick t.o.m se en glimt av melodifestivalen denna kväll - vilket vi annars aldrig lyckas se! Inte för att vi anstränger oss förvisso, men dock:) Det var skönt att bara slappa ihop iaf:)

Imorgon är det måndag - igen! Makalöst så fort tiden går...
Men sköt om er!
*S*

5 kommentarer:

Pia sa...

jättefina layouter du fått gjort måste jag säga. Trist att jag inte kunde följa med er på träffen dock för det hade varit kul...

Anonym sa...

Men så mycket fint du har hunnit med! Vilken kreativitet!
Underbara alster!

Kram
Mette

Anonym sa...

Åh så kretiv du varit!! Jättefina LOer!!
kramis/LenaS

Storstadslivet efter 40 sa...

Vad fina los du gjort. När hinner du???

Eli Kristin Magnussen sa...

Heeeei, så flotte LO's du har laget Sonja! Disse var superstilige!!! ;)

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger