lördag, september 16, 2006

Några rader...


...för att bara tala om att min blogg är under diverse bearbetning med stor hjälp av en kär vän (tack snälla!). Så under tiden tänker jag inte skriva mängder direkt - om ifall att allt behöver ändras massor! Man vet ju dock aldrig...

Just nu inväntar jag att karréköttet ska bli klart o avnjutas ihop med en smarrig potatisgratäng med mängder av viltök o grädde:) Yummie:)
Det behövs efter en lång dag med fotbollsturnering - Tom spelade för fullt:)
Dom förlorade bägge sina matcher, men kämpade kanon måste jag tillägga!
Medalj fick dom alla ändå - ännu en till samlingen:)

Bifogar dock en bild på mig från Nässjö scrapträff - vi åt lunch på en thai restaurang - gott!



Ha en skön lördag alla!

Kram kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sprang till min dator nu för att kolla hur din sida ser ut... Den är ju här !!! Å vad roligt !

Kram Kram

Anonym sa...

Ja nu här jag här igen...

Vilken härlig middag det blev där hemma. Låter verkligen smaskens !

Så himla roligt att dock fick medalj trots att dom nu hade lite otur med att förlora matcherna. Huvudsaken att dom hade roligt !

Kram Kram

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger