måndag, april 09, 2007

Tro det eller ej...

...men lite trött på att bara slöa har jag lyckats och bli dom här dagarna faktiskt - hur nu det kunde vara möjligt?! Men lagom är väl bäst antar jag...
Nu är dom "röda" dagarna slut o lika väl är väl det. Imorgon får vi ge oss ut o hitta på nåt - vad vet jag inte just nu... men det blir väl nåt helt enkelt:)

Mannen jobbar tyvärr - han skulle ha varit ledig, men dom lyckades o övertala honom o komma o jobba, fast han hade fått ledigt först - trist!!! Precis när han fått sånt flyt med allt underarbete i köket... men men...
Vilket jobb det är alltså... allt underarbete kring köket! Hade jag anat det förut så hade jag väl aldrig orkat tänka ens på att börja:) Men som sagt, ska det bli ordentligt gjort så...

Ordentligt gjord blev väl inte riktigt denna lo som jag knåpat på ett par dar nu. Bilden på igelkotten är ursöt, men sen resten blev inte alls vad jag hade tänkt... känns som om den ser ut som "alla" andra jag gjort förr... ändå har jag kikat massor i senaste tidningen "Scrapbooking mm." och även massor på nätet. Men antagligen så rör jag ihop allt o inget...
Men här är den iallafall.




Nu ska jag upp o krama ejderdunen några timmar... nattinatt *S*

5 kommentarer:

Pia sa...

jag gillar din igelkottlayout. Du har ju till och med fått till en rubrik som rimmar. ;-) Super!!!

Anonym sa...

Jättefin LO, mina färger precis!

Ibland känner man att man kört fast i samma hjulspår, men oftast är det bara som man själv tycker. Det lossnar snart och det kommer kännas bättre, jag lovar :)

Anonym sa...

Heeeeej min goa vän !

Tro inte att jag har glömt bort dig... åh nej... så lätt blir du inte av med mig.

Ni ser ut att haft en bra påsk och så får jag gratulera till MVG - klart du skulle få det vännen, vad annars ? Du är ju så duktig !!!

Härliga layouter du gjort - och igelkotten är så sööööt !

Ha det fint till vi hörs igen !

Kram Kram

Anonym sa...

Jag tycker att den är jättefin!
Jättegulligt kort och fina färger i LO:n.

Min familj tycker nog mest att mitt pysslande är kul!
Ofta sitter jag mitt i alltihop, så jag stänger ju inte in mig någonstans för att pyssla.

Kram
Mette

Anonym sa...

Superfin Igelkott-LO, gillar den massor.
Så sträck på dig ;-)

Kramiz
Ingela
http://coelogyne.blogg.se/

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger