onsdag, juni 27, 2007

Räkbuffé på båtarna...

...blev det igårkväll - jag har slutat att fylla år för längesen, men jag råkade iallafall bli 38 år igår! Närmare 40 än 30 helt klart... tyvärr:)
Nåt jag verkligen uppskattar det är att gå ut o äta nåt gott med mina närmsta i familjen och så blev det igår med:)
Mannen o grabbarna var med liksom min syster med man o dotter, kan det bli bättre så säg:)


Jag kan ju säga som så att äta räkfrossa när man är vrålhungrig är kanske inte att rekommendera, men gott som attan är det:)
Det blev både förrätter o efterrätter för dom flesta av oss o jag o syrran delade på en flaska av husets vita, gott!


Fick även ett presentkort på Scraproom o glad blev väl jag:))

Nixpix, nu får jag göra lite nytta här oxå idag innan jag börjar o jobba i em kl.15.15 till 21.30






Tjingeling *S*

5 kommentarer:

Pia sa...

vad kul att du hade trevligt i går. Hoppas det kändes bra med bullar på morgonen också... hihi. Grattis än en gång min vän!

Anonym sa...

Åhhh så gott!
Jag älskar alla typer av skaldjur!
Grattis vill jag också säga! :)

Tack för alla fina kommentarer hos mig! Jag blir sååå himla glad ska du veta.

Kramar
Mette

Anonym sa...

Jag bara ÄLSKAR räkfrossor=D

MMMMM va jag blev sugen..

Kramiz & gratts igen

Anonym sa...

GLAD SOMMAR!!!

Kolla in min utmaning pa min blogg!

Ika sa...

Mysigt födelsedagsfirande du fick Vännen!
Jag minns när du och jag delade en flaska vitt vin :O) :O)

Ha det gott!

Stor kram

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger