torsdag, maj 08, 2008

Lite nytt i scrapväg...


Eftersom jag inte har nåt' roligare i mitt liv o dela med mig av så tänkte jag lägga ut mina senaste alster i scrapväg! Om det är nåt' att beskåda låter jag betraktarens öga avgöra:)
Det är både från Scraproom's senaste fredax träff o även en privat träff med vänner... ja, och även från mina stunder som jag snor åt mig här hemma!

Sommar bilder från 2007 - stugan i Ytterby... här hämtar vi fisk i Skärsmaren - strövar runt bland alla bryggor o katter som finns där:)

Första dagen på semestern när vi var i stugan (2007) lyckades Tom dels bli myggbiten (som vanligt) OCH ormbiten! Så första natten tillbringade vi på Västerviks lasarett...


Inte ofta jag fångar mannen på bild och i detta fallet blev det t.o.m riktigt ok:)


Lite ögonblicksbilder från nyårsafton -07, Tom som tomteblossar lite:)

Kan man gå förbi en sån' här klätterplats utan o testa? Ne....

Här blev det bak av 'finska pinnar' hos farmor i stugan...

Lite boule... oxå från sommaren -07 i stugan...

En katt i släkten... 'Cissi'

Närbild på mig.... lika bra o inte exponera sig för mycket:)

Även denna från stugan... vad hade vi gjort utan den? Åtminstone ett smultronställe att åka till:)
Tom njuter för fullt här...

Tack för mig!
*S*

3 kommentarer:

Pia sa...

vilka fina layouter vännen, du har verkligen varit flitig!!

Anonym sa...

Vilka fina layouter du gjort - som alltid !

Och ni ligger verkligen i med röjningen, så duktig ni är och det blev ju en hel del att slänga bort.

Läser ju här också att ni har blivit kattägare. Sååå mysigt ! Det är ju precis ett år sedan vi också valde ut en liten kattunge och innan vi han ta hem den (lyckligtvis) så visade det sig att en av barnen var allergisk mot just katter. Vilken tur vi kollade upp det innan vi tog hem kattungen för det hade blivit svårt att lämna ifrån sig den när man väl tagit hem den... men vi hade ju inte haft något val heller...

Ha en trevlig helg vännen !

Kram Kram

Anonym sa...

Underbara layouter! Du är bara så duktig! Länge sedan vi träffades!

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger