fredag, juli 27, 2007

Skapat lite kort...

...har jag gjort! I onsdax kväll fick jag sällskap av Pia en stund och vips - så blev det 4 kort till slut efter den kvällen:) Men som sagt... hur många fick Pia gjort... hmm hela 7 stycken! Kreativiteten bara sprudlar där, hehe:) Speciellt med tanke på att jag gjorde det fjärde i förmiddags... men det får ju räknas ändå:)
Ett par av dom har ingen titel ännu, men det kommer vid det rätta tillfället!
Så här blev dom iaf...




Och nu är klockan massor... som vanligt - är det bara vi som har en benägenhet att vända på dygnet lite när man alla går hemma???

Nattinatt *S*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Filurerna är ju bara för härliga! Du har gjort jättefina kort!

Pia sa...

jättefina blev dina kort. Och att jag gör fler än dig på en kväll ihop jämnar ju ut sig med att du scrappar mer ensam hemma på kvällarna än jag får chansen till. :-)

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger