onsdag, september 05, 2007

Skola o scrap!

Jaha, då satt man i skolbänken igen! "Psykisk utvecklingsstörning och andra funktionshinder" handlar kursen om och är på hela 200 högskolepoäng - som vi ska läsa in på 7 veckor, blandat med själv/fältstudier! Puh! Jag lär ha att göra framöver kan jag säga, men det ska bli hur spännande som helst med:)
Vi går i skolan varje måndag-onsdag och fredag och resten är vi så att säga 'lediga' för självstudier plus att jag är ledig alla helgerna - gott!

Igår kväll var jag iväg o scrappade lite (igen)... får passa på innan det blir riktigt tufft med pluggandet! Annars är det verkligen balsam för själen o komma iväg några timmar en kväll då o då i goda vänners lag för att scrappa o ventilera lite strunt:)
2 lo's fick jag gjort och dom kommer här...


Hade printat ut en del utmaningar från nätet, men lustigt nog var det ingen som tilltalade mig just då. Annars är det alltid kul o haka på nån' då o då.

I helgen var killarna på kalas på "Busfabriken" i Hbg, fullt ös som vanligt och på kvällen var vi på kräftskiva med några vänner! Hur lyckat som helst:)
Tack för god mat o dryck o trevligt sällskap alla inblandade:)

Ha en fortsatt skön vecka allihop!
*S*

3 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Tack själv för en trevlig kväll. Synd bara att klockan tickade så fort...
annettesida.blogspot.com e min nya blogg eftersom jag råkade avsluta mitt konto

Anonym sa...

Härliga layouter från dig igen min vän! Du är ju bara för himla duktig!

Lycka till i skolan!
Kursen låter väldigt intressant.

Kram
Mette

Monkan sa...

Lycka till med skolan ! Kul att göra något annat ett tag.
kram monika

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger