lördag, september 01, 2007

Scrapträff på Scraproom:)

Hej hopp!

Inte så mycket har väl hänt under denna veckan egentligen mer än att höstens första scrapträff gick av staplen igår kväll på Scraproom - hur trevligt som helst!
Jag som inte är så "snabbscrappad" av mig fick ändå klart 2 hela lo's, känner mig nöjd med det:)
Hade framkallat några få nya foton på Väla igår oxå... är det nåt' jag tycker är trist så är det att sitta vid datorn o plocka ur dom bilderna man vill ha framkallat o sen skicka iväg dom - mot mitt sunda förnuft alltså! Det är sååå motigt!
Så därför fick det bli några svindyra kopior på Väla igår... snabba är dom visserligen, men retligt dyra! Var gång jag går dit retar jag mig att jag inte beställt i tid via nätet, hmmm....
Men men, jag ska lägga en ordentlig beställning snart.

Så här ser mina 2 nyaste lo's ut iaf... scrappade en del foton från min svärfars 80-års firande tidigt i år:)


Så mycket nytt det hade kommit i affären med... vrålsnygga papper o en hel del nya dekorationer, mmm.... men som sagt, man är inte precis gjord av pengar direkt! Jag har ganska bra självdiciplin ändå tycker jag... handlar bara precis det jag behöver för kvällen och för det jag håller på med för stunden, så det brukar inte bli så blodigt alls ändå:)

Idag har dagen går i innebandyns tecken, båda killarna har sina pass under dan' och mannen håller ju i det ena lagets träning... sen är dom bjudna på kalas i em på Busfabriken och direkt efter det ska vi på kräftskiva:)
Vissa dagar tycks helt enkelt gå i ett:)

Imorgon är jag tillgänglig på kvällen vad gäller jobb, få se vad som dyker upp. Sen på måndag börjar min utbildning på 7 veckor... yes:)))

Ha de'!
*S*

2 kommentarer:

Pia sa...

Dina layouter blev jättefina!!

Anonym sa...

Tackar för en trevlig lördagskväll
/annette

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger