måndag, november 19, 2007

En bunke lay-outer mm.

Det känns som om jag inte visat några lay outer på ett bra tag. Lite beror det på att flera har varit till olika utmaningar, men nu har det gått så lång tid och dom verkar inte alls dyka upp där. Så nu får dom minsann dyka upp här:)

I lördax var jag och
Pia på scrapträff i Hbg som Christel o Gisela ordnat och där blev det oxå gjort ett par lo's:) Superfin lokal var det o go' mat:) Så här kommer layouterna, men utan nån speciell ordning...

På jobb är det fortfarande ganska så lugnt... samtidigt som det egentligen är ganska så turbulent! Vår chef ska sluta bl.a och teamet jag jobbar i ska delas... allt detta i början på nästa år! Just nu har jag mycket svårt att se nåt' positivt i nåt' utav det. Men vi har gjort vad vi har kunnat o nu gäller det nog bara o "gilla läget" verkar det som.
Känns som om jag borde "ta tag i mitt liv" snart... det finns ju faktiskt andra jobb om man bara vågar leta o vidga sina vyer.

Imorgon är jag ledig och på em bär det faktiskt av till Ullared - igen:) Fick ett erbjudande om att följa med som jag inte kunde stå emot. Tänker hålla utkik efter vinterjackor mm. till killarna!

Ha det super!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jodu, Eric växer så det knakar + att det är så härligt när han pratar!! Anders har fått en kraftig förkylning & ska vara hemma några dagar... Imorgon ska jag städa, tvätta & diska - FY FAN, har sån jävla ångest redan!! Höst Kram *Sanna*

Pia sa...

wow med layouter så här på en gång. Jättefina är de som vanligt. Gillade verkligen den med 8-års tårtan.
Ha det bäst på Ge-Kås och tänk på mig där. :-) Men gör inte av med ALLA dina pengar dock!

Anonym sa...

Men så mycket fint du har gjort!
Du är ju bara så himla duktig och kreativ!
Gillar kanske mest den på dig själv. Så härlig i färger och kombo och ett jättefint kort på dig!

Hoppas att allt lugnar ner sig på ditt jobb snart...

Och så önskar jag dig härlig shopping i Ullared!

Kram
Mette

Anonym sa...

Wow så mycket snygga alster!!!
Ha en bra dag!
/Lena S

Anonym sa...

HIMMel vad du jobbat!
Så fina Lo´s du gjort. Fint det blev med kompisarna & Snöbollen e´en favve & Rasmus & Fia oxå.
Hoppas du hitta massor i Ullared

Storstadslivet efter 40 sa...

Kul att se dina Lo's.
Ska du nu till ullared igen??? fick du inte nock sist
Kram annette

Eli Kristin Magnussen sa...

Ååå så flotte LO's Sonja, så produktiv du har vært da! :) Kjempeflotte bilder og farger :) Guttene vokser til ser jeg, hi-hi!

joggemia sa...

Oj, så mycket fint! En detalj som jag kommer att lifta är "journalingrutan" på LO:n med alla blommor, dvs den med knappar i hörnen. Jätteläckert! Hoppas att allt löser sig på ditt jobb också.

Trevlig helg!

Kram Mia

Anonym sa...

Wow vilket gäng med layouter du gjort o kanonfina är dom. Blev det shoppat i Ullared??? Hur har det gått med vikten, du kanske ska hänga med i min grönsaksklubb ;-). Kram

Marie sa...

jisses så många fina layouter här fanns, wow!

Marie sa...

Här är jag igen, vill bara tacka för kommentaren hos mig, och självklart får du jättegärna länka till mig, jag bli bra glad! Trevlig helg!
/Marie

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger