fredag, januari 18, 2008

Lite vardag igen....


Skolan är igång igen med allt vad det innebär, liksom vardagen... både på gott o ont! Skönt på sätt o vis o ha lite rutin på dagarna.
Även Rasmus 11-års kalas är avklarat, ca. 1 månad försent:) Men bättre sent än aldrig!
Vi slog till med att ha det på "Laserdome" i Hbg... väldans lyckat blev det faktiskt! 11 killar och en tjej blev det denna gången:) Efteråt fick dom pizza på ett ställe en liten bit därifrån.
Fina presenter fick han av alla, så han var så nöjd så:)
Får ju visa ett litet bildpotpurri på dom såklart...



I tisdax kväll var jag med på Scraproom när dom hade en fortsättningskurs i scrapbooking, trevligt trevligt! En liten skara var det i kursgruppen, men det var kanske inte helt fel egentligen... det blev lugnare tempo på allt o jag kunde stå i kassan o börja bekanat mig med den i lugn o ro! Det var riktigt kul måste jag erkänna - men så hade jag ju oxå min mentor i närheten hela tiden o då går det ju an! Bara o hojta så fort det kom nåt nytt moment:)
Men jag fasar återigen för det slutliga momentet... att sammanställa kassan innan man ska hem! Vad är det jag har gett mig in på???

Men som sagt, jag ska dit igen en kväll i nästa vecka o då blir det till o öva igen! Skam den som ger sig! Ska jag nu hålla i kurser så vill jag fixa det ordentligt med!

2 nya lo's kan jag visa med... igår äntligen var det lite vettigt dagsljus ute så att jag kunde fota dom skapligt! Här kommer dom...


Idag är det fredag och en långledig helg väntar vilket ska bli himla gott!
Jag hoppas alla därute i cyberspace får en skön helg med:)

Kram kram *S*

3 kommentarer:

Pia sa...

kul att det gick bra på kalaset! *Jättefina layouter* Tycker mig känna igen den där killen på den ena. ;-)

Anonym sa...

Visst är det skönt med en ledig helg=P
Kanona fin LO´s som alltid.
Snyggt det blev med trådarna.
& kalaset.............ja gissa vart Fia ska ha sitt nu!!
Är pågarna beredda på ett tjejkalas=) hihihi

Jeanette

Ika sa...

Hoppas du nu njutit av en riktigt härlig ledig helg!Det är du värd! Fina LO´s som alltid!Visst är det lite frustrerande när dagsljuset inte ens räcker till för att fota skapliga bilder :( Jag blir så besviken på mina foton jag med.
Killarna och tjejen såg ut att ha det hur kul som helst på kalaset! Bra ide´!

Önskar dig och familjen en riktigt bra vecka! Och detdär med kassan på scraproom-det ordnar sig! Du kommer att klara det galant och om någon månad undrar du varför du var så orolig och nervis för innan :))

Kramisar i massor från mej

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger