onsdag, januari 23, 2008

Tävling



Vill du vinna en fin pläd från Vit Design?

Kolla in det här i så fall:)

http://www.vitdesign.se/blogg.php


Man kan ju faktiskt 'riskera' o vinna den:)

... har precis varit ute i friska luften o gått en rask promenad på 45 minuter! Tänkte jag skulle chocka celluliterna så att dom kanske blev kvar ute, men jag undrar det... dom har väl hängt med mig för länge för att vilja lämna min kropp, hehe:)

Tack för alla varma kommentarer i mitt förra inlägg... jag var inte för munter igår kan jag ju säga... men men:)

Petar med en ny lo jag knåpat på här hemma... ville få ihop lite bebisbilder på Tom bl.a Det blev inte riktigt som planerat plus att jag lyckades skriva fel... därav mängden blommor, hrm... fick ju dölja det på nåt vis! Nåväl, den får ju duga:)



Ha det fint!
*S*

5 kommentarer:

Ika sa...

Gulligt! Duktiga du som kom ut på promenix! Jag kom bara till tanken på det i går.... Ska försöka i dag igen. Hade tänkt(igen)mig en tidig promenad så att jag skulle ha det undan sen(vad motiverad jag är då!)men här sitter jag ännu framför datorn och klockan är nio. Ha en bra dag!

Kramis

Eli Kristin Magnussen sa...

Så fine babybilder av guttene. Artig å gå tilbake og finne frem gamle minner og lage dem med ny scrappingvri, he-he c",)

Skjønner så godt hva du mener med din fortvilelse over lekselesing og lignende og ikke være pedagogisk, he-he.. Trøst deg med at slik føler vi oss alle sammen en gang i blant. Blir det for gale kan du jo ta deg en "promenad" for å roe tankene og sjokke cellulittene igjen, hi-hi 0(^_~)0

Ha en strålendes fin dag!

Anonym sa...

Jag tycker att din layout är jättefin med underbart härliga babybilder! :)

Kram
Mette

Pia sa...

vad kul med en layout med en massa små foton på.
Jag ska ta upp mitt promenerande så fort jag känner mig bättre efter min förkylning. Det måste hända ngt med min vikt trots allt som sker runt mig för tillfället...

Anonym sa...

Åh vad härlig LO!!!
Kramis/LenaS

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger