lördag, april 12, 2008

Krasch Bom Bang!

Hej hopp kalopps!

Sitter förmodligen med en kraschad hårddisk här hemma - kul - 'not'! Så min tid här lär bli begränsad ett bra tag framöver, såvida det inte dimper ner en ny hårddisk från ovan av nån' märklig anledning!
Sitter vid mannens dator nu, men alla som vet hur han är vet att denna plats är minst lika helig som korna i Indien - om inte mer?!?
Min dator har varit knepig och seee-e-eeg länge och haft ljud för sig mm. så det har bara varit en tidsfråga som sagt... tur dock att jag hann bränna ner det viktigaste i tid iaf!

Det lär bli ganska tomt på bilder här oxå, med tanke på hur lite sånt' mannen har på denna datorn, men men... jag är inte direkt en flitig bloggare och besökarna hit är ändå sporadiska, så det är ju egentligen frågan om vad jag ska göra framigenom med den här bloggen - egentligen???

Nixpix - eftersom jag inte kan sitta här så får jag väl "varva ner" med nåt annat.... men vad???

Kram på er iallafall - *S*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare !

Anonym sa...

jA HUR SKA DU KLARA DIG= )

Stackare..... men du är ju en scrappare.. =P

Jeanette

Eli Kristin Magnussen sa...

Ååå, skjønner problemet...! håper du lykkes med å få din egen PC om ikke så lenge igjen... Ikke gi opp, bruk tiden til å scrappe mange flotte Lo's og dele med oss når du kommer online igjen ;)

God helg Sonja, mange klemmer :P

Anonym sa...

Är bara här inne igen med en solskenshälsning från mig !

Kramis

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger