onsdag, april 02, 2008

Ny månad o tiden bara rusar!

Ja, bokstavligen så rinner tiden iväg - både på gott o ont! Det positiva är ju att det går mot ljusare tider åtminstone:)
Killarna är igång med skolan igen efter påsklovet o rutinerna är ett faktum... skola, läxor (hu!!!), kompisar o träningar:) Är det detta folk kallar för det 'eviga ekorrhjulet' månne?

Lite skapat har det blivit sen sist... en del lo's till olika utmaningar och nu hamnar dom här!



Det är alltid skoj när en o annan lo uppmärksammas på nån' scrapblogg, även om man nu inte vinnar nåt'! Vad gör det liksom:)

Sen sist har jag även hunnit med o infinna mig på månadens träff på Scraproom nu sista fredagen i mars - kul kul som vanligt, såvida inte mannen hade ringt mitt i allt o frågat om jag möjligen kunde köra ifrån ett tag... Volvon hade lagt av mellan Väla o Hyllinge! Lyckan var fullkomlig - 'not'! Jag som formligen hatar o avskyr att bogsera - men vad göra???
Är man så dum så att man äger 2 skrothögar så får man ju nästan skylla sig själv!
Så det var bara o släppa allt o köra o leta upp honom! Summa kardemumma så gick det väl bra, eller vad man ska säga... men behöver jag påpeka att jag verkligen avskyr bilar? Ett nödvändigt ont är dom bara, som mer eller mindre ändå krävs i vårt dagliga liv... "sparbössor med hål i botten" typ... tänk så mycket kul man kunde gjort för dom pengarna istället... men men...

Avslutar det hela med ett par fluffigt söta bilder på lite exotiska djur från Tropikariet i Hbg, dit jag o kidsen åkte under påsklovet:)

Alltid värt en visit!

Ha en fortsatt fin vecka - för mig blir det mycket jobba/sova!

*S*

6 kommentarer:

Pihlina sa...

Din tolkning av min skiss är verkligen helt underbar!!!
Ja, de är jättefina allihop! :)

Anonym sa...

Jag får börja med att tacka så hjärtligt för gratulationen - jätte snällt !

Som vanligt är du så duktig och kreativ och gör underbara LO skapelser. Verkligen en fröjd för ögonen. Förstår bara inte var du får all fantasi ifrån vännen.

Ha det bäst !

Kram Kram
Carina

Pia sa...

jättefina layouter vännen!! och trist med bilen!!

Eli Kristin Magnussen sa...

Så flotte LO's du har laget, den der "Full speed" er skikkelig lekker!!!! :) Du er rene proffen Sonja! God helg til dere!!!

Storstadslivet efter 40 sa...

Du e helt otrolig...vilka fina Los du gjort.

Anonym sa...

Men så mycket fint du har gjort!
Du är ju bara så himla kreativ! Och duktig!!!!
Gillar din stil massor!

Jag skriver ut mina kort själv!
Jag har en skrivare som skriver ut jättebra foton! suveränt när man vill skriva ut kort i olika storlekar. :)

Kram
MEtte

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger