måndag, februari 05, 2007

Glömde...!!! Lite mer scrapping... bl.a:)

Glömde ju berätta att det blev faktiskt lite mer scrappat ändå förra veckan - tack vare en liten visit till Pia (Engdam) en kväll mitt i veckan... och det tackar jag verkligen för - att du öppnade upp ditt hem för mig och min kompis den kvällen! Jag höll nämligen på att klättra på väggarna efter 3 dagar inomhus med krasslig son - suck! Visst är det synd om sjuka barn, men fy så rastlös man kan bli! Det blev en hel del prat-prat såklart plus god fika och givetvis en del scrapping!


Den här lay outen blev klar den kvällen iallafall:) Ett par blickar kan säga allt, eller? Blev rätt nöjd med den faktiskt... ganska enkel med bilden i fokus!

Samma kväll skulle jag ha tagit mina tupperware saker med mig från Pia - men gissa vem som givetvis glömde dom på vägen ut? Jo, jag såklart! Med händerna fulla av väskor så saknade jag inte en extra påse tydligen, hihi!
Men det rådde Pia bot på idag... hon och killarna kom förbi på en fika idag på eftermiddags kröken o hade grejerna med sig! Mina grabbar o hennes grabbar hade sååååå kul, hihi! Speciellt då Isac med mina grabbar plus hans kompisar som var på besök här idag! Han njöt till 100%, Isac! Min lille son hade även kul med lilleman Lucas - han och bebisar alltså... ujujuj:)
Besöket slutade med att hela gänget bänkade sig i soffan framför tv'n och tittade på "Gustaf 2" och det var en störtskön syn må jag säga... döm själv:)

Visst ser dom nöjda ut allihopa:)
Som sagt, tack för en uppiggande visit Pia trots att jag kunde varit piggare - men jag är faktiskt bättre:) Imorgon blir det till o jobba igen iallafall, fast inte förrän på kvällen... 13.30-21.45.

Kram o go'natt!
*S*

2 kommentarer:

Pia sa...

oj vad mycket pia det var i detta inlägget. Älskar din lo du gjorde... så bra fotot med grabbarna blev... Isac trivdes verkligen hos dig:-)

Helena Påhlsson sa...

vad dina grabbar är lika dej !! det ser ut som ni haft en mysig dag, hoppas att du känner dig bättre

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger