lördag, februari 24, 2007

Scrapträff igen:)

Torsdagen gick i jobbets tecken och glad blev jag när det visade sig att jag slutade 13.30 istället för 15.15 som jag gått och inbillat mig hela veckan, hehe! När det är på det hållet så är det ju alltid positivt:) Ännu gladare blev jag när det visade sig att jag skulle jobba med en utav mina kollegor, så vi var 2 halvnya yra höns på avdelningen, hihi! Men attans vad bra det gick om man får säga det själv! Skönt att kunna ta allt i sin egen takt...

Igår fredag, var jag o pojkarna bara hemma och tog det allmänt lugnt... unnade oss sovmorgon bl.a gött! Framåt em fylldes huset av ett par kompisar till barnen, så det var dom nöjda med.
Sen var det dags för månadens scrapträff på Scraproom igen, mellan 16 - 23.00!!!
Väskorna laddades och humöret likaså:)
Glad var jag att den värsta snöstormen bedarrat, men det fanns liksom ingen anledning att rusa på i trafiken - jag vill hellre komma fram liksom...!

Kvällen blev supertrevlig måste jag säga... enligt Scraproom var där däremot en hel del avbokningar (mycket pga av vädret verkade som) så lokalen vart ju aldrig full... men för min egen del tyckte jag bara det var skönt! Man slapp o trängas och man hade koll på dom flesta som var med - övervägande kändisar:)

Döm om min förvåning då jag faktiskt hann med hela 3 (!!!) st lo's denna kväll! Jag som brukar pilla med en enda under en hel kväll, hihi!
Testade lite nytt "bling bling" med, skoj... :) Här kan ni se resultaten iallafall...


Har ju fortfarande massor av sommarbilder kvar från 2006, men snart snart börjar dom ta slut... men det är ju så härligt o få scrappa dom nu i detta usla väder oxå!
Trodde förvisso aldrig att jag skulle få några riktiga vinterbilder alls denna vinter, men några få blir det allt:)

Nu ser jag fram emot en halvledig helg (jobbar bara söndag kväll) i lugnets tecken förhoppningsvis...

Ta hand om er!

Kram *S*

2 kommentarer:

Pia sa...

jättefina blev dina layouter. Jag gillar verkligen dina foton!!

Anonym sa...

Åhhhh! Nu längtar jag ännu mer till sommaren!
Jättehärliga LO:s!

Kram
Mette

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger