måndag, maj 14, 2007

Tjejsnack v.20

Tjejsnack v. 20

Hur mycket man är du?(Veckans frågor kommer från Pernilla)

· Byter du glödlampa om det går en?

Japp - om jag når den utan problem

· Tankar du bilen?

Japp - har alltid gjort

· Vet du vad man gör om en propp går?

Proppar in en ny

· Vet du hur man installerar tvkanalerna på en ny tv?

Nä gud bevars det överlåter jag till den tv-ansvarige i familjen!

· Fixar du stopp i handfat/duschbrunn?

Så gott det går, men helst inte... mannen brukar hinna före ändå:)

Tack för titten *S*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är jag här och uppdaterar mig bland dina fina inlägg. Himmel så fina layouter du gör vännen ! Men det har du hört många gånger redan från mig och alla andra förstår jag. Men det tål att sägas igen.

Och kalas har ni haft och det är väl underbart. Du vet ju hur mycket jag älskar det här med kalas och tårtor och sånt där.

Kul att läsa svaren på dina frågor också.

Jag själv har aldrig tankat bilen. Men det där med att installera tvkanaler och sånt är mitt jobb här hemma. Tekniken av dessa slag är klart min bit !

Kram Kram

Anonym sa...

Åhhh vad fint du har fått det här!

Tack för dina gulliga kommentarer hos mig! :)

Kramis
Mette

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger