tisdag, oktober 02, 2007

Lite scrappat mm.

Hej o hå:)

Idag är det tisdag och faktiskt har jag kunnat ta det ganska så lugnt - inga specifika läxor som flåsar en i nacken... Där kommer mera, men det är ingen panik just precis nu iaf och det känns riktigt skönt!
Tänkte jag skulle fälla in ett par lo's jag gjort på sistone till olika utmaningar som inte kom med. Nu är det ju fritt fram o visa som sagt... Så här ser dom ut...



Den ena är på grabbarna ihop med Bonny och den undre är på en av Toms alla legoprylar:)

I helgen blev det mycket pluggande på söndan', i princip hela dan'! Däremot på lördan' var det dax för årets scrapmässa på IH igen, najs najs! Men hundan så mycket folk, puh! Fast det hindrade ju inte att man shoppade en del ändå:) Tackar för sällskapet Pia och kul o träffa alla andra man stötte på där under dan'... Scrapparnas Mekka:)

På kvällen blev det lite födelsedags firande hos Jeanettan - himla trevligt på alla vis! Goer mad o goer dryck och därefter blev det kortspel... ett parti 'Jimmy Rummy', så det tog ju sin lilla stund:) Det enda kortspelet jag spelar överhuvudtaget - allt annat är inte lönt vad gäller mig... är man kortblind så är man:)
Klockan hann o bli fyra på morgonen innan vi var hemma... så här trötta var grabbarna innan vi åkte:)









Men som sagt, trevligt hade vi:)

Idag har jag både hunnit med o hämta en begagnad tv+tvbord hos min svågers bror (som vi ska ha i vårt sovrum) och därefter passade jag på o fika hos en kompis när jag ändå redan var inne i stan - perfekt:)

Nu blir det kåldolmar o päror till middag!
Tjingeling!
*S*

6 kommentarer:

Pia sa...

stackars pågar som blir plågade av sina föräldrar att vara borta ända till de tidiga morgontimmarna innan de kommer i säng hemma!! Fina lo:s!

Anonym sa...

Fina LO du har gjort som alltid och så läste jag i ditt tidigare inlägg att ni håller på med köket fortfarande. Massor att göra kan jag tänka mig.

Kram Kram
Carina

Anonym sa...

Skönt att kunna få en ny tv för 500:-, inte illa!! Vi har köpt ett köksbord + 3 stolar från en jobbarkompis till Anders för 450:-!! Nu söker vi efter en ny soffa & säng - är livrädd för att sängen ska braka ihop så fort jag hör den knaka... På söndag kommer Ken som brukar hjälpa oss med datorn att hämta hårddisken för att fixa den, ska bli skönt att få ordning på den igen!! Ha dé så hörs vi!! Kramizzz *Sanna*

Ika sa...

Hej Vännen, tittar in här igen efter ett tag. Ont om tid just nu men man måste ju bara ta sig tid ibland eller hur :)
Du pluggar på och ni jobbar på med köket ser jag. Kommer att bli superfint och funktionellt när det är helt färdigt!
Ha en skön fortsättning på veckan!

Kram Marika

Anonym sa...

Underbara layouter från dig igen!
Du är verkligen duktig!

Kram
Mette

Anonym sa...

Kl 17 ska Ken hämta vår hårddisk, sen får vi väl se hur fort han hinner fixa den - ska bli skönt att ÄNTLIGEN få det gjort!! Har skolfotona på pojkarna dykit upp ännu?? Syrran har ju kommit hem nu med sin nya man från Italien & Schweiz men tyvärr blev dom bestulna på 1.500:-, visa & master card + 2 körkort & en resväska med nya kläder till Leon (min systerdotterson)... FAN att folk inte kan låta bli andras saker!! Har även fått Tackkort från syrrans bröllop, det blev jättefint!! Ska scanna in det oxå sen men barnens skolfoton!! Nix, slutar här, sköt om dig så hörs vi!! Kramizzz *Sanna*

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger