söndag, november 12, 2006

Fars Dag!

Vi gjorde det väldigt enkelt för oss i år vad gällde val av "Fars dag-present":) Vad sägs om en del av mannens favorit-bjäfs... jordnötsringar, chips och på senare tid - även wasabinötter!
Tror det går hem bättre än den traditionella slipsen så att säga, hehe:) Och det gjorde det oxå, fast med en liten kommetar sidanom - "Tycker ni att jag behöver bli större eller?" Fniss...

Annars har dagen mest bestått av barnens aktiviteter... simskola bl.a för den yngre sonen imorse kl.10.00 (FY vad trött jag var då!) och innebandy match för den store sonen vid 13-tiden (som dom tydligen vann med bravur, 5-4). I samma veva på em var jag med yngre sonen på fotbollsavslutningen... med diverse lekar o underhållning! Bl.a fick dom ett pris allihopa med sig hem. Vi fick ta store sonens pris med oss, eftersom han inte kunde närvara pga av bandymatchen.
Förutom allt detta ståhej så hoppas vi på en fortsatt lugn kväll i hemmets lugna vrå:)

*S*









2 kommentarer:

Anonym sa...

tjoflöjt! Skriver igen för jag glömde nog trycka på knappen innan. :-) Gott ser det ut på bilden och jag antar att ni också fick vara med och dela, så det var väl en toppenpresent till honom. Tror nog han tyckte det var mkt bättre än slipsen... haha

Anonym sa...

Hej Sonja,
va kul att du hittade till min hemsida för butiken, o bloggen.
Och tack för din lyckönskning!
Känns skönt att jag är lite "saknad", även om jag vet att tjejerna som är där nu är toppenduktiga.
Jag tycker att det är så kul med scrap o stämpling så jag satsade friskt. Sen har vi ju inget sånt i Ängelholm.
Du är mer än välkommen när du kommer!
Kram
Jessica/StoryHouse

Glömde säga..., vilken fin blogg DU har. Och med en hel del smaskiga recept som jag absolut tänker prova!

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger