måndag, december 11, 2006

Ursäkta...

...min frånvaro lite den här senaste veckan, men jag ska inom kort försöka komma ikapp!
Sen sist tycker jag att dagarna har bestått av nattjobb, besök + övernattning på akuten av ena sonen... plus att han fyllde 10 i lördax! Så dagarna har liksom gått i ett... ikväll går jag på ett nattpass igen!
Även idag blev det 6 timmar på akuten med store sonen, så nu är jag trött... riktigt trött! Så fort mannen kommer hem ska jag direkt upp o vila mig - så ingen uppdatering ikväll alltså.
För att göra en lå-åå-ång historia kort, så är det ok med sonen kan man säga. Inget superallvarligt...
Men som sagt, jag återkommer!

Kram kram *S*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har saknat din inlägg men självklart är du förlåten för att du inte hunnit med här.

Låter ju lite otäckt med övernatning på akuten, även om du säger att det inte är något allvarligt. Men man hamnar inte på akuten om det inte är allvarligt... Fast jag förstår hur du menar såklart !

Hoppas att han ändå kunde fira sin födelsedag. Du får berätta mer om det när du har tid och lust.

Må så gott så länge !

Kram Kram

Pia sa...

skönt att se att du fortfarande skriver i din blogg även om det var ett tag sedan.
bra att sonen mår bättre, hoppas att kalaset blev bra!
Kram på dig min vän och sov gott! hihi även om det är lite sent nu för du har väl sovit vid detta laget hoppas jag...

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger