söndag, mars 18, 2007

Beställningen är klar:)



Ja, idag kom äntligen beställningen på köket iväg!!! Men jag som alltid är antingen gravt pessimist eller optimist, trodde såklart att jag skulle ha allt klart på en kvart... typ!
Jag menar, jag hade ju gjort allt... så nu var det ju ändå deras tur tyckte jag:)
Men som sagt - är man så urbota korkad att man kör ut på Ikea en söndag eftermiddag då halva Skåne oxå är där... tja, då får man skylla sig själv, eller hur!? :)
Vad sägs om att anlända där ca.kl 14.00 och hinna ut strax innan stängningsdax vid 17-tiden?
DÅ vart jag klar... liksom:) Puh... säger jag bara!

Sen för det andra - "alla" har förberett mig på enorma väntetider på detta kök... och så får jag ju allt på ca.1 vecka! Så snopen jag blev! Så varför denna brådska kan man undra?
Vi har ändå gott om sysselsättning under tiden iaf:)
Nåväl... det får ju bli "folks" bekymmer... det är då rakt inte mitt, hihi!


Stoppar med lite bilder på "vårt" kök här, för den som månde vara intresserad... Ha det gott!
*S*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket underbart kök ni har valt vännen ! Ni kommer bli jätte nöjda och vad fint det kommer blir där hemma hos er (fast det har ni ju redan...)

Vad synd att ritningen försvann... så himla arg man blir alltså.

Ha det bäst !

Kram Kram

Pia sa...

vad spännande det kommer att bli när köket blir klart. Jag är megaspänd över att få se det färdigt och fint!! Kul att vara ett steg närmare målet och slippa jobbet med din ritning.

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger