tisdag, mars 06, 2007

Tjejsnack v.10

Veckans frågorVanor & Ovanor

· Nämn en vana du har, något du gör varje dag?
Surfar på nätet o dricker kaffe....
· Vad har du för ovanor?
Bita på nagelbanden...
· Nämn en vana du skulle vilja att du hade.
Vara morgonpigg o städsugen, hihi....
· Vad för ovanor stör du dig på hos andra?
Perfektionister o skitsnackare....
· Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag?
Finns säkert, men kommer inte på nåt...

Veckans tjejsnackare: Nominerad av: Anna

Inga kommentarer:

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger