måndag, mars 26, 2007

Provet avklarat... puh:)


Ja... så var provet avklarat för den här gången! 2 timmar hade vi på oss o jag svarade på allt... sen om det var det minsta rätt, ja det får ju svaren avgöra:) Det blir som det blir... jag blir nöjd med ett enkelt "godkänt"!
Resten av dagen var mest "utfyllnad" kändes det som. Dom flesta var nog ganska så nöjda med enbart provet... Så ikväll har jag inte hållt många knop kan jag ju säga:)


Kan peta med en bild på vårt innehållslösa kök kanske... projektet går långsamt, men vi stressar inte om man säger så:) Det blir klart när det blir:) Vi har gjort tillvaron ganska så smidig för oss ändå, om än lite krångligare... enbart vatten på ovanvåningen, diskmaskinen i grovköket, mikron i hallen liksom kaffekokaren, kylen i tv-rummet... ja som sagt, det finns lösningar på allt om man så vill!
Har man sen dagarna fulla med jobb och andra aktiviteter så tar det sin lilla tid... såvida man inte har semester o ta ut o känner en massa folk som vill jobba gratis åt en, hehe:)
På tal om det, så kommer Ikea-köket imorgon... nån'gång mellan 9-15.00 och det ska bli intressant och se hur mycket kartonger det slutar med, hehe!


Passade på att fota några nya blommor i trädgården igår... det lyser verkligen upp! Tur att jag kan ta fina närbilder med kameran så att inte all oreda o ogräs syns så mycket sidanom, haha!
Såg att även mina rabarber tittade upp... :)

Nåväl... så var denna måndag till ända! Imorgon blir det till o jobba med mitt arbete som ska lämnas in till skolan... och invänta köket:)

Natti natt *S*

1 kommentar:

Pia sa...

vad kul att det kändes bra med provet. Så fint ert kök är. Haha
Visst är det mysigt med blommorna när de tittar upp. :-) Våren är här kan man ju lugnt säga nu.

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger