torsdag, mars 29, 2007

Sista rycket...

...får det väl bli idag vad gäller mitt arbete om 'Fibromyalgi', för imorgon måste det lämnas in! Ska bli skönt att ha det gjort o slippa ha det hängade över sig trots allt! Jag tycker ändå att det har varit en helt ok utbildning om än ett tungt ämne... men det har varit underbart att komma ifrån jobbet framförallt!

Igår fick vi tillbax våra prov som vi hade gjort i måndax; 98,5p av 110p möjliga fick jag! Som sagt, jag känner mig mer än nöjd med tanke på att flera frågor gick in i varann och risken att röra ihop saker o ting var hög - flera hade gjort det, mer eller mindre!

På eftermiddagen skulle vi åka in till HBG på studiebesök på gamla "Barnsjukhuset". Men innan dess fick vi en rejäl lunchrast, så jag och tre tjejer till vi körde in till centrum o lunchade på en thairestaurang vid det trinda namnet "Big Buddha":)
65kr för thaibuffé inklusive dricka till och kaffe/thé efter, helt klart prisvärt och gott!!!
Till på köpet fick vi ett underbart vårväder o det tackade vi ju inte nej till:)

Besöket på gamla barnsjukhuset var helt ok. Jag har varit där 2ggr förut för länge sen, men det tål o ses igen. Kul så länge det finns kvar...

Framför tv'n igår kväll blev jag klar med den här sommar lay outen! Inte så mycket pynt denna gången heller mer än 3D lack, vit souffle penna och utklippta blommor i själva pappret!
Rubriken ritade jag på frihand efter en font på datorn...


Nixpix, nu ska jag göra lite nytta:) Ha det finfint!
*S*

2 kommentarer:

Pia sa...

vilken härlig layout!

Anonym sa...

Åh vad härligt och somrigt! *längtar*

Självklart får du länka till mig *stolt* Länkar tillbaka! :)

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger