tisdag, mars 27, 2007

Mycket kök...



...närmare bestämt 639kg kom där idag, sent om sider! Dom sa att dom skulle komma nån'gång mellan kl.9-15.00... kvart över tre så ringde killen och sa att han var ungefär en halvtimme sen... sen ringde han igen o frågade till vilken kommun han skulle köra?!?! Då var han ute o valsade kan jag ju säga! *suck* :)

Nåväl... nu har vi ex antal förpackade kartonger i vårt garage - 2 enorma högar! Självklart var jag tvungen att föreviga synen o härmed dela med mig även här:)
Så är det någon som framöver känner sig manad att skruva lite o bygga ihop så är ni hjärtligt välkomna, hihi!

Var tvungen o fotografera även nåt gult sött som lyste i trädgården... en liten mini påsklilja:)


På förmiddagen tittade Pia o lille Lucas inom på lite fika o dom timmarna rusade ju snabbt förbi... det gör det ju jämt när man har trevligt, eller hur:) På återseende Pia:)


Just nu är mannen iväg hos kiropraktorn (igen) och barnen är med en kompis som kör go-cart, så det ville dom ju mer än gärna följa med o kolla på! Så med andra ord har jag lite ro o fördjupa mig i mitt skolarbete, innan jag ska börja med middan' som ikväll blir pommes o cevapcici - mums!

Kram kram *S*

2 kommentarer:

Pia sa...

haha... du kanske ska annonsera efter ngn som kan beskära träd här i bloggen med och inte bara köksbyggare!!!!
Tack för en trevlig fika i dag!!

Anonym sa...

Jag är säker på att det gick jättebra på ditt prov!

Vad kul sen att få se bilder på ert nya kök! :)

Visst är det helt underbart att våren äntligen är här.
Jag älskar när det är sol och värme!

Kram
Mette

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger