lördag, mars 24, 2007

Scrapmässa IH HBG!


Idag var det scrapmässa på IH som gällde i Helsingborg! Veckans höjdpunkt, om inte månadens:)
Samåkte med både Pia o Isa vilket jag tackar för:) Det är 3'e gången jag går på den här mässan o i år tyckte jag nog det var ovanligt tjockt med folk faktiskt! Jättetrevligt förvisso, för det innebär många kända ansikten - men samtidigt blir det lite jobbigt att gå där... trångt o lite stimmigt! Men så brukar väl mässor vara överlag - eller? Sen blir väl denna hobby inte precis mindre poppis heller med tiden...

En välbehövlig fikapaus fick vi oxå ta...

En hel fem hundring gick åt därinne idag... som sagt, pengar har ju knappt nåt värde idag allvarligt talat! Visst handlade jag en del, men inte tyckte jag att jag fick jättemycket med mig hem ändå!
2 omonterade stämplar, ett ark EZ mount, diverse papper, fotofix rulle och ett ark underbart snygga clear stamps (swirls) - wips, var dom pengarna borta:)
Men jag kände mig nöjd iaf o det var ju huvudsaken:)

När jag väl kom hem efter ex antal trevliga timmar i gott sällskap, så hade jag otroligt nog energi kvar... så det blev en del röjande här hemma... rörigt är det ju eftersom vi renoverar, men röran är nu lite mer organiserad iaf o det känns skönt!

På kvällen blev det en hel del mys i soffan för oss alla fyra o rejält med godis!
Det är ju lördag:)

Glöm nu inte ställa fram klockan inatt... !

*S*

2 kommentarer:

Pia sa...

Tack själv för en trevlig dag.

Anonym sa...

Åhhh vad roligt med mässa!
Och vad mycket skoj du hade handlat. :)

Vad bra att mannen mår bra igen efter klammer-grejen!

Kramis
Mette

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger