tisdag, januari 16, 2007

En lite annorlunda utmaning...


...som tilltalade mig lite extra - hittade den hos "Selma":)

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag? Lite blyg, avvaktande, iaktagande... till en början!

När är du lycklig? När min familj och mina vänner mår bra och är glada - då blir jag oxå glad o full av positiv energi:)

Vad beställer du på krogen? Är så sällan på krogen, inget jag saknar... men möjligen öl, eller isvatten/Ramlösa då...

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft. Om den är så minnesvärd vet jag inte... men det var MYCKET längesen (minst 15 år sen) och min kompis jag hade varit ute med, ringer mig på natten/morgonen säkert 20 gånger o pratade på min telefonsvarare (som stod på högsta volym) och jag hör inte ett smack!!! Hua...

Vilken är din största fåfänga? Ingen alls numera... möjligen att jag VILL ha rakade ben på sommaren - och under armarna:) Fniss...

Hur vill du helst transportera dig? Bil eller med hjälp av mina ben *S*

När googlade du ditt namn senast, och varför? Säkert ett par år sen... och mest av nyfikenhet eftersom mitt efternamn bl.a är lite udda.

Vad är ditt starkaste minne från barndomen? Kolonistugan mina föräldrar hade... älskade (tro det eller ej!) att påta i rabatterna där:)

Väldigt kortfattat, gärna i ett ord: din syn på dokusåpor. Övervägande patetiska... tyvärr!

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka? *ASG* Jag är definitivt inte rätt person att fråga tror jag... :))

Vem är den mest kända människa du talat med? Johnny Depp så klart…….hahaha nä skämt osido… hälsat på "Henke Larsson" för hundra år sen, gills det?

Vad är det närmaste döden du kommit? Vinterkräksjukan!!! (Fast mer realistiskt; en bilolycka -88)

Vad smugglade du in i landet senast? Antagligen öl o vin för länge sen... som sagt, så länge det är till husbehov och inte är kokain så...

När skäms du? När jag trycker i mig ohämmat med onyttiga saker...

Om du skulle bli psykisk sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av? Depression, helt klart... fast där har man ju nästan varit... hellre bryter jag armen!

Vilket är det värsta kok stryk du fått? Enda frågan jag inte har lust att besvara här alls...

Vad är det märkligaste sms du fått? Ett sms som inte alls var till mig... helt utan sammanhang alltså:)

Fyll i meningen: “X, X och X - det känns som historien om mitt liv”; "Intetsägande, händelsefattigt liv, fram till 17 års ålder - det känns som historien om nitt liv"

Vad irriterar människor sig på hos dig? Att jag inte blir färdig till nåt... dålig på att höra av mig... stressad?

Berätta om ditt senaste utbrott. Hmm... kan ha nåt med fjolårets midsommarfirande att göra - typ dagen efter eller nåt... "no details mentioned"!

Färdig:) Go'natt *S*

1 kommentar:

Pia sa...

mååånga utmaningar blev det till i går ser jag. Jag hoppas nog över den sista. :-)
Ska se om jag kan skriva lite i min blogg i kväll...

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger