torsdag, januari 18, 2007

Nattens skapelse...


...slutade så här! Det var verkligen skönt att få sitta med det... det värsta är att det känns som om mina lo's blir plottrigare o plottrigare hela tiden! Som om jag inte kan sluta dekorera dom...
Tom yta = kaos typ?!?
Som om jag på nåt omedvetet sätt försöker pränta ner mitt inre för tillfället... känns som min hjärna är på högtryck precis hela tiden. Känner mig inte alls bra eller tillfreds med mig själv:(
Fast den här lay outen blev iallafall i 'mina' färgtoner, alltid nåt... samtidigt vid närmare eftertanke så är ju mina flesta lo's ganska så översållade.... mer eller mindre! Nåväl... så blev denna iallafall:)
Nu ska jag åka till jobbet... 13.15-21.15.

Tjingeling *S*

2 kommentarer:

Pia sa...

jaså det är därför du inte är vid datorn nu... jag som saknat dig. Hoppas det går bra på jobb. Fin layout!

Anonym sa...

Oh, mitt favvopapper har du använt! Är det du förresten som vunnit på Scrapperiets blogg? ;) Grattis i sånna fall!

Ha en skön helg!

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger