torsdag, januari 04, 2007

Årets första Tupperwareparty...

...gick av staplen i Klippan ikväll - tack för inbjudan Pia! Det var himla trevligt o komma hemifrån lite o göra av med lite pengar - som jag inte skulle göra, som vanligt! Fniss...
Jag blev en pensel och en bakform rikare... och 400kr fattigare - men men:) Det blir säkert bra!

Nackspärren var ingen höjdare idag heller och efter 2 timmars sömn inatt var man inte speciellt upphetsad imorse när det var dax att börja jobba 7.30... Tur att jag bara skulle jobba till 12.00
Fick möjligheten att lägga mig o vila på em och det var guld värt kan jag ju säga! Det gjorde susen i kupan iaf, även om nacken fortfarande gör ont. Men det får vi råda bot på, på måndag när jag ska till kiropraktorn.

På arbetet blev jag - kors i taket, bjuden på både frallor och årets första semla! Mmm... det var bara så gott! La sig som bomull både i och runt magen, hehe:) Orden "nej tack" tycks inte infinna sig i min mun numera alls... förstår inte det??? Hehe...

Nu hägrar ejderdunen o jag hoppas jag somnar inatt till skillnad från igår natt då alla lägen gjorde ont typ...

Vi ses *S*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du kikade in hos mig:)
Ha en trevlig helg

Anonym sa...

hej hej !
tack för titten hos mig, du har ju med en härlig sida på nätet.... hur har du fått den fina bilden med I hjärta scrapbooking i loggan? Underbar!

Pia sa...

semla... fyyyy vad äckligt. :-)

Tack själv för att du ville komma hem till mig på tupperware party. Det blev som för mig, som heller inte skulle handla och gjorde av med ca 400:-

Tack för en trevlig fika också för den delen i dag. Det var inte helt fel... fast nu fick du ju inte gjort ngt i dag för att vi var där och tog upp din tid. Isac verkade trivas hos er i alla fall... fniss

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger