fredag, januari 26, 2007

Scraproom ikväll :o)

Har inte uppdaterat så väldans mycket den här veckan precis, av den enkla anledningen att det inte hänt så värst mycket faktiskt! Inget kul iaf...
Kallt är det och snön ligger otroligt nog kvar än, man undrar hur länge till.

Idag har jag ledig dag och fram till eftermiddan' så är det lugnt, men sen lär det bli lite körigt. Väntar hem vitvarorna bl.a mellan 15-16.00 och i den vevan kommer mannen hem... samtidigt är det tänkt att vi ska hämta vår bil som varit på verstad sen igår morse... plus att scrapträffen på Scraproom i Hbg börjar 16.00!
Ser ni nån smidig lösning där? Njae, knappat va'! Det blir som det blir känns det som. Sen ska det givetvis redan börja strula med vitvarorna... fick nämligen beskedet förut idag att kylen hade fått en bula på sidan... självklart våran kyl då givetvis! Tur i oturen att vi int behöver få in den på studs iaf! Så vi kommer att få allt utom den idag. Sen när den nya kylen kommer får vi höra efter.

Men f.ö ser jag väldigt fram emot att komma till Scraproom ikväll:) Tänkte bränna mitt presentkort på 300kr framförallt:) Det lär ju inte bli svårt!
Troligen har jag kanske nåt alster o visa efter kvällen, för dom som är intresserade:)

Ha en skön fredag *S*

1 kommentar:

Pia sa...

vad kul att träffas i går på träffen. Jag hade jättetrevligt, men var är dina alster? hihi... än ligger de ju inte ute på bloggen... mina är utlagda på min blogg nu i alla fall...
Kram

Några rader om mig...

Några rader om mig...

Jag är en quinna på 39 år som är boendes med min familj som består av man o 2 pojkar på 9 o 11½ år. I nästan 8 år fick vi vara lyckliga hundägare till en underbar leonbergertik vid namn Bonny, men hon gick dessvärre hastigt bort nu i september:(
Så nu har vi "bara" 2 marsvinspojkar vid namn "Kalle & Fnatte"!
Men - tilläggas bör att för ett par månader sedan utökades familjen med en styck katt vid namn "Kasper"! Precis vad vi behövde:)

Bor gör vi i ett gammalt gruvhus i en liten by ett par mil utanför Helsingborg.
När jag inte har fullt upp med min familj, mitt hem o mitt jobb på natten inom äldreomsorgen så är mina främsta fritidssysselsättningar att sova o äta... fniss:)

Skämt osido... för att må bra o ladda mina batterier så blir jag glad om jag får hålla på med scrapbooking, fotografera, datorn, läsa, skriva brev och träffa mina vänner... när tiden tillåter - om inte, så får man ta sig tid då o då!

Ni kommer att finna en hel del om min scrapbooking här och även mina grabbar - så vet ni det:)

Ha ett underbart liv!



Online
Idag
Denna vecka
Denna månad
Totalt
Powered By Blogger